Прототип седана Lexus IS третьої генерації

Прототипи нового покоління Лексуса IS, що дісталися нам, виявилися затягнутими в камуфляжну плівку не гірше за ті, що раніше траплялися шпигунам. Точно можна сказати лише те, що автомобіль отримає складну головну оптику та нову фірмову решітку радіатора у формі пісочного годинника.

  Нині найулюбленіша фраза інженерів Toyota — «Fun to drive». Під цим гаслом виводилося на ринок купе GT86 – прапор відродження драйверського духу в автомобілях Toyota. Ці ж слова щохвилини звучать на презентації нового покоління седана Lexus IS. Перед нами поки що лише ходові прототипи, зовні і всередині закутані в камуфляж, але той самий фан, він зрештою не у зовнішності, а у внутрішньому світі! Здалеку нові машини дуже нагадують автомобілі попереднього покоління, що стоять на відстані для порівняльних заїздів, але тим цікавіше дізнатися, які ж сюрпризи криються всередині, коли японці називають автомобіль абсолютно новим.

  Але перед тим, як пустити журналістів за кермо, організатори влаштовують невеликий технічний брифінг, на якому розповідають про те, що новий IS побудований на укороченій платформі седана GS, що колісна база та задня колія нової машини зросли порівняно з попередницею. Як конкуренти називають седани BMW 3, Mercedes C та Audi A4 і запевняють, що гібридна модифікація IS 300h буде за ціною конкурувати з машинами, оснащеними дволітровими турбодизелями та «автоматами», а базовий IS 250 буде навіть дешевшим. Японці уникають конкретних цифр — їх озвучать на офіційній прем’єрі «живої» машини, а поки що, мовляв, треба сконцентруватися на відчуттях від водіння.

У машин у версії F-Sport у порівнянні з базовими будуть інші пружини та амортизатори, а також інші налаштування електропідсилювача керма.

  Але все ж таки поки розглянемо новинку в статиці. Тим більше, що на презентації машини на нас чекав сюрприз. Одним із трьох японських інженерів, присутніх на заході, виявився автор суперкара Lexus LFA. Оце так поворот! Цікаво, що таке перекочувало на седан IS з флагмана марки? Відповідь виявилася простою, але несподіваною — перед водієм нового «ай-еса» відтепер красуватиметься та сама віртуальна панель приладів, яку бачать власники найдорожчого Лексуса.

You may also like...