Купе Porsche 911 Carrera S серии 991

Porsche однаково добре почувається і в місті, і за містом, і на треку. Немає іншого такого універсального автомобіля. Перевагу змін, що відбулися з машиною, оцінять ті, хто збирається проводити за кермом багато часу.

  Нового тесту Porsche 911 серії 991 ми не планували. На Драйві вже є чудовий вичерпний текст, написаний самим Санта-Клаусом. Особисто я трохи засмутився, коли прочитав матеріал Сірого Старого: склалося враження, що з переходом на новий електропідсилювач керма «дев’ятсот одинадцятий» втратив якийсь ключовий ген Porsche. Про щось подібне пише й західна преса. Мовляв, так, класний автомобіль, але за всієї своєї привабливості він уже не тішить водія-ентузіаста, як і раніше.

  Автомобілем полегшало керувати. Завдяки більшій колісній базі він став стабільнішим на прямих, ігнорує колію. Адаптивна підвіска така хороша, що відмовитися від неї буде важко.

  Гіркота в повітрі відчувають, мабуть, і в Porsche, раз пускаються на нехитрі хитрощі. Щойно 400-сильне купе Carrera S з’явилося в російському прес-парку, представництво запропонувало мені тільки обкатану машину на вікенд: не для роботи, а як для приватного знайомства. Скласти свою думку.

  Вище швидкість менше ям: колеса проходять над ними завдяки високому опору амортизаторів на швидкий відбій. Зовні Porsche похолошив, але бічні дзеркала на ніжках — наче від іншої машини. Поверхня, що відбиває, моментально брудниться в сльоту…

  Їхній план спрацював. Формат «примірки на себе», що ні до чого не зобов’язує, виявився продуктивнішим за цільовий тест. До вечора першого дня мені стало зрозуміло, що утримати такий обсяг вражень нереально. Porsche не запалює? Я протестую, колеги! Навіть на зимових шинах автомобіль феєричний. Швидко накидавши канву відеосюжету, я попросив Олексія Смирнова взятися за відеокамеру.

You may also like...